Зарубіжна література
11 клас
(Рівень стандарту)
35 годин на рік; 1 година на тиждень
Укладено відповідно до програми, затвердженою МОНУ. - Світова література. 10-11 класи / Автори Ю.І.
Ковбасенко, Г.М. Гребницький.-К.: Грамота 2011р(зі змінами,затвердженими
наказом МОН від 14.07.2016 №826
№ п/п
|
Програмний матеріал
|
Кіль-кість годин
|
Дата
|
При-мітка
|
1 семестр
|
||||
1
|
Загальна
характеристика розвитку літератури 1-ої половини ХХ ст. Авангардизм в
літературі. Доля реалізму. Елітарна та масова культура.
|
1
|
||
2
|
Урок розвитку мовлення №1. Складання тез за темою «Авангардизм 1919-20-х років» і здійснювана ним
«революція в мистецтві» (за підручником; письмово)
|
1
|
||
3
|
Урок позакласного читання №1. О. І. Купрін «Гранатовий браслет»
|
1
|
||
4
|
Ф. Кафка.
Загальна характеристика творчості. Концепція світу та людини в оповіданні
«Перевтілення»
|
1
|
||
5
|
Урок розвитку мовлення №2. Характеристика образу Грегора Замзи з оповідання Ф. Кафки «Перевтілення»
|
1
|
||
6
|
Проблема
метафоричного світобачення в оповіданні «Перевтілення». Вплив Ф. Кафки на
розвиток всесвітньої літератури.
|
1
|
||
7
|
Д. Джойс –
видатний ірландський письменник-модерніст. Психологічне есе «Джакомо Джойс»
|
1
|
||
8
|
«Потік
свідомості» та аналіз психології людини в психологічному есе «Джакомо Джойс»
|
1
|
||
9
|
Контрольна робота №1 з теми «Література 1-ої половини ХХ ст. »Різнорівневі тестові завдання
|
1
|
||
10
|
М. Булгаков
– видатний російський письменник. Роман «Майстер і Маргарита». Особливості
композиції твору.
|
1
|
||
11
|
Проблематика
та характеристика головних образів роману
|
1
|
||
12
|
Воланд і
його почет. «Магічний реалізм» у творі
|
1
|
||
13
|
Головні
зрушення в поезії ХХ ст.. Основні течії європейської поезії ХХ ст. Поезія
Р.М. Рільке та Г. Аполлінера
|
1
|
||
14
|
«Срібна
доба» російської поезії, її авангардистські та модерністські течії. Поезія О.
Блока та А. Ахматової. Виразне читання поезій напам’ять.
|
1
|
||
15
|
Контрольна робота №2. Твір за поетичними творами Рільке, Аполлінера, О. Блока, А.Ахматової
(поетів-модерністів)
|
1
|
||
16
|
Особливості
літературного процесу другої половини ХХ ст.
|
1
|
Зарубіжна література
10 клас
(Рівень стандарту)
З5 годин на рік; 1 година на тиждень.
Укладено відповідно до програми, затвердженою
наказом МОНУ від 23. 10. 2017 №1407 Зарубіжна література. 10-11 класи / Автори Л.
П. Юлдашева, ОМ. НіколенкоЮ.І. Підручник для ЗНЗ Зарубіжна література,
10 кл.
Програмний матеріал
|
К-ть
годин
|
Дата
|
Примітки
|
|
І семестр
|
||||
1.
|
Вступ. Оригінальна і перекладна література в
сучасному світі.
|
1
|
||
Золоті сторінки далеких епох
|
7
|
|||
2.
|
Стародавня Греція.
Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер «Одіссея». Міфологічні,
пригодницькі й побутові елементи поеми
|
1
|
||
3.
|
Образ Одіссея.
Засудження беззаконня, насильства, несправедливості. Урок розвитку мовлення №1. Написання листа літературному герою
|
1
|
||
4.
|
Італія. Основні
етапи і представники італійського Відродження. Данте Аліг’єрі. Поема «Божественна комедія».
Особливості композиції поеми та алегоричний зміст образів
|
1
|
||
5.
|
Концепція світу і
людини. Роль Данте в історії європейської культури
|
1
|
||
6.
|
Англія. Здобутки й
представники епохи Ренесансу в Англії. Драматургія В. Шекспіра. Філософські і
моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Художній простір. Провідні мотиви
твору
|
1
|
||
7.
|
Багатогранність
шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та
інтерпретації в наступні епохи. Гамлет – вічний образ світової літератури
|
1
|
||
8.
|
Урок ровитку мовлення №2. Диспут: «Щоб добрим бути, я обрав жорстокість…». Виразне читання напам’ять одного із монологів Гамлета
|
1
|
||
9.
|
Контрольна робота №1. Твір за вивченими літературними творами з розділу «Золоті сторінки
далеких епох»
|
1
|
||
Проза й поезія пізнього романтизму та
переходу до реалізму
|
6
|
|||
10.
|
Німеччина.
Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Ернест Теодор Амадей Гофман
«Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер». Гофман як представник гротескної
течії романтизму. Віхи мистецького шляху
|
1
|
||
11.
|
Протиставлення
філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана. Особливості
сюжету і композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер».
Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка повісті
|
1
|
||
12.
|
Позакласне читання№1. Е. Т. А. Гофман «Золотий горнець»
|
1
|
||
13.
|
Росія. Школа
«чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. І. Тютчева та А. А. Фета
(огляд). Художня довершеність творів
|
1
|
||
14.
|
США. Розвиток романтизму в США. В. Вітмен
«Листя трави». Особливості світобачення митця. Тематика, проблематика,
композиція збірки
|
1
|
||
15.
|
Образ ліричного
героя збірки В. Вітмена «Листя трави». Традиції й художнє новаторство поета. Виразне
читання напам’ять одного з
уривків віршів В. Вітмена
|
1
|
||
16.
|
Контрольна робота №2. 2 «Проза й поезія пізнього романтизму
та переходу до реалізму». Різнорівневі тестові завдання
|
1
|
Зарубіжна література
10 клас
(Рівень стандарту)
35 годин на рік; 1година на тиждень
Укладено відповідно до програми, затвердженою
наказом МОНУ від 23. 10. 2017 №1407 Зарубіжна література. 10-11 класи / Автори Л.
П. Юлдашева, ОМ. НіколенкоЮ.І. Підручник для ЗНЗ Зарубіжна література, 10 кл.
№ п/п
|
Програмний матеріал
|
Кількість годин
|
Дата
|
Примітки
|
ІІ семестр
|
||||
Роман ХІХ ст.
|
6
|
|||
16.
|
Франція. Стендаль
(Анрі Бейль), його внесок у скарбницю психологічної прози ХІХ ст. Конфлікт молодої
людини та суспільства в романі «Червоне і чорне»
|
1
|
||
17.
|
Образ Жульєна
Сореля. Урок розвитку мовлення №3.
Написання власного висловлювання на тему «Жульєн Сорель – людина, яка
запізнилася народитися.»
|
1
|
||
18.
|
Жіночі образи у
творі. Зображення соціального середовища. Значення символіки у творі
|
1
|
||
19.
|
Росія. Ф. М.
Достоєвський. Значення письменника для розвитку соціально-філософського і
психологічного роману. Особливості індивідуального стилю письменника
|
1
|
||
20.
|
Сюжет роману Ф. М. Достоєвського
«Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя
|
1
|
||
21.
|
«Теорія»
Раскольнікова, її сутність. Біблійні мотиви у творі, Система образів роману. Поліфонізм твору
|
1
|
||
22.
|
Урок позакласного читання №2. Ф. М. Достоєвський «Хлопчик у Христа на ялинці»
|
1
|
||
23.
|
Контрольна робота №3. Твір за темою «Роман ХІХ ст.»
|
1
|
||
Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й
імпресіонізму і ліриці
|
4
|
|||
24.
|
Модернізм як
літературно-мистецький напрям кінця ХІХ – початку ХХ ст. Течії раннього
модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм
|
1
|
||
25.
|
Ш. Бодлер – пізній
романтик і зачинатель модернізму. Збірка
«Квіти зла» (загальна характеристика). Вріші «Альбатрос»,
«Відповідності», «Вечерова гармонія»
|
1
|
||
26.
|
Поль Верлен.
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів
природи і душі в «Осінній пісні». Виразне
читання напам’ять одного з віршів поета
|
1
|
||
27.
|
Артюр Рембо. Художнє
новаторство поета. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
«Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»
|
1
|
||
28.
|
Урок розвитку мовлення №4. Презентація сторінки усного журналу про улюбленого поета
|
1
|
||
Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст.
|
3
|
|||
29.
|
Моріс Матерлінк «Синій птах». М. Матерлінк як теоретик і практик «нової
драми». Концепція символістського театру
|
1
|
||
30.
|
Ідея одухотворення
життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М. Матерлінка «Синій
птах»
|
1
|
||
31.
|
Особливості
розвитку сюжету казки-феєрії М. Матерлінка «Синій птах». Роль фантастики.
Символіка образів. Трактування фіналу
|
1
|
||
32.
|
Контрольна робота №4 за темою «Перехід до модернізму. Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст.»
|
1
|
||
.
|
Сучасна література в юнацькому читанні
|
2
|
||
33.
|
Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості
П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі.
|
1
|
||
34.
|
Система образів твору. Ознаки роману-притчі
|
1
|
||
35.
|
Підсумки. Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар